torsdag 2 februari 2012

Underbara dag.

Vilken härlig dag det varit idag! Trots minusgraderna som steg upp till 22 så har det varit så fantastiskt skönt och härligt ute. Tog mig en promenad till syster vilket blev ca 3 kilometer och oj så skön promenad. Med mig hade jag semlor som vi åt till kaffet och massa surr på det.

Vi pratade en del om relationer mellan syskon och jag är så himla glad att jag har en bra relation med mina. Tycker mina syskon är helt underbara! Fast det har inte alltid varit en dans på rosor mellan oss, ne vi har haft våra tvister. Ni vet, när man var liten och skulle bråka om allt mest för att få uppmärksamhet och fick man inte som man ville så skulle man ge igen på något... Och jag då, som är yngst i klanen Persson har kanske ibland inte varit den lättaste att dras med heller. Var nog ganska så duktig att "jävlas" om jag ska vara ärlig. Det är kanske nu man börjar tänka tillbaka och verkligen inse hur hemsk vissa gånger jag varit... Men nu är man äldre och har vuxit ifrån allt de där och jag tycker att det är så kul att vi alla kan umgås och ha roligt tillsammans. En familj är det finaste man kan ha.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar