tisdag 7 februari 2012

Dålig dag fast även en bra dag.

Känner mig inte alls så bra idag. Hade ingen lust att kliva upp i morse, hade gode lust att bara dra täcket över huvudet och fortsätta ligga kvar i sängen tills dagen blivit kväll och kväll till morgon... Men jag tog mig i kragen och masade mig upp, humöret lämnade jag dock kvar under det varma täcket tror jag för det var inte mycket som behövdes innan jag satt vid frukosten och tjurade.

Till lunch blev vi bjudna på våfflor med grädde och hjortronsylt. Mumms gjorde de för magen och för humöret med för den delen. Efter det så vandrade jag till kusin för att färga hennes hår och nu har jag kommit hem och lagt mig i min sköna säng och åter igen får jag den känslan av att inte vilja kliva upp här ifrån något mer idag.

Hoppas faktiskt på en bättre morgondag.

Konstigt ändå, det har verkligen inte varit en dålig dag i dag men ändå känner jag mig så där nere och tycker att allt bara är prutt. Det kanske bara är jag som är knäpp...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar