tisdag 10 januari 2012

Positiv respons

Va kul att så många blev glad över att jag valde att blogg-nörda igen. Trodde jag aldrig, trodde inte att det var så många som läste min gamla heller.
Riktigt kul faktiskt!

Aja, livet har iaf flutit på under min "blogg paus". Det har ju hunnit bli ett nytt år och med det nya möjligheter.

Har en vän som flyttat till Sundsvall för att börja om på nytt så här in på det färska 2012. Härligt bruden! Jag verkligen beundrar dom som gör något så spontant att flytta till ett främmande ställe där man inte känner någon och inte kan med staden. Själv är jag mer den fega och bekväma typen som drömmer om att få flytta till en annan ort och börja om på nytt men jag har aldrig vågat. Men ska jag vara ärlig så trivs jag ändå rätt så bra i lilla Bjurholm ändå. Men drömma får man väl...

Lycka till där borta!

Nu ska jag fläska mig ner i soffan och efter det gosa mig ner i sängen, men vi lär ju höras. Kanske imorn?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar